top of page
Estanys d'Amitges

Visita dels 6 estanys: Sant Maurici, Ratera, La Cabana, Gran d'Amitges, Barbs i Munyidera.

​

Els Estanys d'Amitges (Gran d'Amitges, Barbs i Munyidera) estan situats a 2.400 metres d'alçada.

És una excursió recomanada, ja que podem veure molts estanys i gaudir d'uns impressionants paisatges.

Per arribar als Estanys d'Amitges, tenim 2 opcions:

​

OPCIÓ A: COMBINADA (4x4 i a peu)

DISPONIBLE

El 4x4 ens porta fins els Estanys d'Amitges (50 min). Per tornar, baixarem a peu per la mateixa pista fins l'Estany de Sant Maurici (2 h.), on un 4x4 ens recollirà per tornar a Espot.

Una altra opció és emprendre el camí de baixada tot seguint la pista dels 4x4 i, a 100 m. del refugi, agafar el trencant a la dreta cap a l'Estany de Les Obagues de Ratera.

Al final d'aquest camí creuarem el riu per una passarel·la per arribar al Mirador de l'Estany. Des d'aquí refarem el camí fins arribar a l'Estany de Ratera. Continuant per la pista dels

amitges cat 2023.jpg
CONFIRMAR DISPONIBILITAT

Aquesta excursió es realitza amb un mínim de 6 persones; els grups es fan al punt de sortida, sense prèvia reserva; el tiquet de retorn només serà vàlid pel mateix dia de l'anada.

4x4 trobarem el trencant cap a "la Cascada", que ens durà fins a un salt d'aigua de 8 metres.

Tot seguit vorejarem l'Estany de Sant Maurici i arribarem al punt de recollida dels 4x4 (en total, 3 h. 30 min. aprox.).

OPCIÓ B: COMPLETA (4x4)

CONFIRMAR DISPONIBILITAT

Sortim d'Espot en 4x4 fins als Estanys d'Amitges (50 min. aprox.). Allà farem la primera parada de 20 minuts, tornarem al 4x4 i baixarem fins l'Estany de Ratera on farem una altra parada de 20 minuts. Tot seguit baixarem a l'Estany de Sant Maurici amb el 4x4 on farem la tercera i última parada de 20 minuts.

Després de visitar l'Estany de Sant Maurici tornarem al poble d'Espot.(Durada total aproximada de l'excursió completa en 4x4 2:45 h.)